The Model of Development of Aesthetic Competence of Future Educators of Preschool Education Institutions
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Українська)References
Busel, V. (Ed.). (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [Large explanatory dictionary of the modern Ukrainian language]. Kyiv: Irpin, 2005 (in Ukrainian)
[Бусел, В. (Ред.). (2005). Великий тлумачний словник сучасної української мови. Київ: Ірпінь, 2005].
Vitvytska, S. (2016). Teoretychni i metodychni zasady pedahohichnoi pidhotovky mahistriv v umovakh stupenevoi osvity [Theoretical and methodical bases of pedagogical preparation of masters in the conditions of degree education]. In O. Dubaseniuk, Akmedosiahnennia naukovtsiv Zhytomyrskoi naukovo-pedahohichnoi shkoly (p. 302-347). Zhytomyr (in Ukrainian)
[Вітвицька, С. (2016). Теоретичні і методичні засади педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти. В О. Дубасенюк, Акмедосягнення науковців Житомирської науково-педагогічної школи (с. 302-347). Житомир].
Hlazunova, L. (2013). Formuvannia estetychnoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia-filoloha zasobamy narodoznavstva [Formation of aesthetic competence of the future teacher-philologist by means of ethnography] (Doctoral thesis). Zhytomyr (in Ukrainian)
[Глазунова, Л. (2013). Формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства (Автореферат кандидатської дисертації). Житомир].
Kremen, V. (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of Education]. Kyiv (in Ukrainian)
[Кремень, В. (2008). Енциклопедія освіти. Київ].
Zahorodnia, L. (2020). Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky mahistriv do zabezpechennia yakosti osvitnoho protsesu v zakladi doshkilnoi osvity [Theoretical and methodological principles of training masters to ensure the quality of the educational process in preschool education] (Doctoral thesis). Hlukhiv (in Ukrainian)
[Загородня, Л. (2020). Теоретичні і методичні засади підготовки магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти (Автореферат докторської дисертації). Глухів].
Zaika, O. (2013). Rozvytok khudozhno-tvorchykh zdibnostei maibutnikh pedahohiv zasobamy kontsertno-vykonavskoi diialnosti [Development of artistic and creative abilities of future teachers by means of concert-performing activity] (Doctoral thesis). Kyiv (in Ukrainian)
[Заїка, О. (2013). Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх педагогів засобами концертно-виконавської діяльності (Автореферат кандидатської дисертації). Київ].
Zdanevych, L. (2016). Model profesiinoi pidhotovky maibutnikh vykhovateliv DNZ do roboty z dezadaptovanymy doshkilnykamy [Model of professional training of future educators of schools to work with maladapted preschoolers]. In O. Dubaseniuk, Teoriia i praktyka profesiinoi maisternosti v umovakh tsilezhyttievoho navchannia (p. 136-154). Zhytomyr: Ruta (in Ukrainian)
[Зданевич, Л. (2016). Модель професійної підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи з дезадаптованими дошкільниками. В О. Дубасенюк, Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання (с. 136-154). Житомир: Рута].
Lodatko, Є. (2014). Tipologiya pedagogicheskih modelej [Typology of pedagogical models]. Retrieved December 01, 2020, from https://journal.tltsu.ru/rus/index.php/VNSPP/article/view/2038/2037 (in Russian)
[Лодатко, Є. (2014). Типология педагогических моделей. Актуально на 01.12.2020. URL: https://journal.tltsu.ru/rus/index.php/VNSPP/article/view/2038/2037].
Mysyk, O. (2018). Formuvannia fakhovoi kompetentnosti u maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh navchalnykh zakladiv u protsesi pedahohichnoi praktyky [Formation of professional competence in future educators of preschool educational institutions in the process of pedagogical practice] (Doctoral thesis). Khmelnytskyi (in Ukrainian)
[Мисик, О. (2018). Формування фахової компетентності у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практики (автореферат кандидатської дисертації). Хмельницький].
Sabatovska, I. S., & Kaidalova, L. H. (2014). Modeliuvannia diialnosti fakhivtsia [Modeling the activities of a specialist]. Kharkiv: NFaU (in Ukrainian)
[Сабатовська, І. С., & Кайдалова, Л. Г. (2014). Моделювання діяльності фахівця. Харків: НФаУ].
Shvets, T. (2016). Pedahohichni umovy formuvannia profesiinoi maisternosti maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh navchalnykh zakladiv [Pedagogical conditions for the formation of professional skills of future educators of preschool educational institutions] (Doctoral thesis). Kherson (in Ukrainian)
[Швець, Т. (2016). Педагогічні умови формування професійної майстерності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (Автореферат кандидатської дисертації). Херсон].
[Штофф, В. (1966). Моделирование и философия. Москва: n. d.].
Article Metrics
Metrics powered by PLOS ALM
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2021 Victoria Rozhnova

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.